Vaizdo stebėjimo sistemos

Kam reikalingos vaizdo stebėjimo sistemos?

Komercinių transporto priemonių ir įrenginių dydis lemia, kad aklosios zonos yra pagrindinis susidūrimų veiksnys visose pramonės šakose. Vairuotojo ar mašinisto vieta, kėbulas, galinių langų nebuvimas ir pertvaros sukuria papildomus trukdžius ir gali smarkiai apriboti vairuotojo matomumą, todėl susidūrimų tikimybė dar labiau išauga. Dideles finansines sąnaudas dėl transporto priemonės ar turto sugadinimo dar labiau didina susiję nuostoliai, pavyzdžiui, dėl prastovų, tačiau didžiausi verslo ir emociniai nuostoliai atsiranda, kai sužalojamas žmogus.

„Brigade“ vaizdo stebėjimo sistemos padeda vairuotojams ir mašinistams saugiai vairuoti ir manevruoti. Ant transporto priemonės sumontuotos vaizdo stebėjimo kameros leidžia vairuotojui matyti akląsias zonas ir padeda manevruoti atbuline eiga, realiu laiku ekrane rodant kameros filmuojamą vaizdą, taip pat žmones ir kliūtis.

Panaikina akląsias zonas

„Brigade“ saugos sistemos atitinka įvairius sveikatos, saugos ir teisės aktų reikalavimus. Ir vairuotojui, ir pažeidžiamiems eismo dalyviams pagelbėti skirtos sistemos panaikina akląsias zonas, todėl sumažėja brangaus turto sugadinimo tikimybė, o svarbiausia – išsaugojamos gyvybės.

„Brigade“ žino apie daugelį sudėtingų saugumo problemų, iškylančių naudojant judančias transporto priemones bei įrenginius, ir siūlo jiems įvairius saugumo sprendimus. Nesvarbu ar vairuojate didelę ar mažą transporto priemonę, ar valdote įrenginį – mes galime jums padėti.

Mes tvirtai tikime papildomų pasyvių ir aktyvių sistemų, skirtų įspėti ir padėti vairuotojui, nauda, apsaugant darbuotojus, pėsčiuosius ir dviratininkus. Be to, mūsų sistemos padeda padidinti efektyvumą ir sumažinti transporto priemonės prastovas, todėl sutaupoma tūkstančiai svarų sterlingų.

Vaizdo stebėjimo sistemos privalumai

Transporto priemonių vaizdo stebėjimo sistemos yra daug pranašesnės už daugybę veidrodėlių, reikalingų stebėti akląsias zonas. Patys veidrodėliai taip pat sukuria akląsias zonas ir „informacijos perteklių“ vairuotojams, kurie nežino, kur žiūrėti pirmiausia, o sudaužyti veidrodėliai sukelia dar daugiau matomumo problemų. Su „Backeye®“ sistema kelių kamerų vaizdas stebimas viename ekrane, o atskiras reikiamas vaizdas įjungiamas, pavyzdžiui, įjungus atbulinę pavarą. Kameros rodo platesnio kampo vaizdą nei veidrodėliai ir mažiau tikėtina, kad jos bus pažeistos. Įmontuotas LED apšvietimas užtikrina geresnį matomumą tamsiu paros metu.

Vaizdo stebėjimo sistemos naudojamos įvairiose kelių transporto ir kitose situacijose ir atitinka sveikatos, saugos ir teisės aktų reikalavimus, taip pat ir R46. Jos panaikina akląsias zonas ir taip padeda išvengti brangių transporto priemonių sugadinimo, o svarbiausia – išsaugo gyvybes.

  • Panaikina akląsias zonas
  • Užkerta kelią nelaimingiems atsitikimams
  • Gali padėti sumažinti draudimo įmokas
  • Pranašesnės už standartinius veidrodėlius
  • Atitinka visus sveikatos ir saugos reikalavimus
  • Suderinamos su „Brigade“ mobiliais skaitmeniniais vaizdo registratoriais
  • Suteikia neginčijamus įrodymus nelaimingų atsitikimų atveju ir teismo procesuose
  • Užkerta kelią apgaulingiems draudimo reikalavimams
  • Keleiviai, vairuotojas ir mašinistas gali ramiau jaustis

Kameros

Galinė akloji zona – didelė problema bet kokiai transporto priemonei ar įrenginiui.

  • Net 90 % nelaimingų atsitikimų manevruojant atbuline eiga įvyksta NE kelyje, o krovimo aikštelėse, stovėjimo vietose, karjeruose, sandėliuose ir pan.
  • Vieną ketvirtį mirčių darbo vietoje sukelia atbuline eiga važiuojančios transporto priemonės.
  • Kas šeštas draudimo reikalavimas – dėl atbuline eiga važiavusios transporto priemonės sukelto įvykio.

Atbulinės eigos kameros privalumai:

  • Padeda išvengti brangiai kainuojančių susidūrimų su žmonėmis, objektais ir transporto priemonėmis, važiuojant atbuline eiga
  • Sumažina žalą transporto priemonės galui
  • Padeda saugiai ir lengviau manevruoti

Šoninio vaizdo kamera

Dėl šoninių aklųjų zonų įvyksta daug susidūrimų. Dauguma mirtinų dviratininkų susidūrimų įvyksta važiuojant nedideliu greičiu, dažniausiai sankryžose, pajudant po sustojimo.

Šoniniai susidūrimai greitkeliuose – dar viena prasto matomumo pasekmė. Ši problema ypač paaštrėja, kai vairuotojas yra netinkamoje pusėje (važiuojant kairiąja ar dešiniąja kelio puse).

Šoninio vaizdo kameros privalumai:

  • Panaikina šoninę akląją zoną
  • Atitinka VI ir V klasių reikalavimus dėl aklųjų zonų
  • Sumažina šoninio susidūrimo riziką posūkių metu

Priekinio vaizdo kamera

Dėl krovininių automobilių ir įrenginių dydžio bei vairuotojo ar mašinisto vietos juose, akloji zona neretai atsiranda ir priekyje.
Žemės darbų įrenginių standartas ISO 5006 nustato, kad vairuotojas turi pastebėti 1,5 m ūgio žmogų, esantį už 1 m nuo mašinos perimetro, o aklųjų zonų direktyva 2003/97/EB (VI klasė) reikalauja, kad mažesniu nei 30 km/h greičiu važiuojančioms sunkiasvorėms transporto priemonėms priekinio vaizdo kamera yra privaloma.

Priekinio vaizdo kameros privalumai:

  • Atitinka reikalavimus dėl priekinių aklųjų zonų
  • Sumažina žalą transporto priemonės priekiui

Monitoriai

Kabinos monitoriai – svarbus saugumo užtikrinimo proceso elementas, teikiantis vairuotojui pagrindinę informaciją apie transporto priemonės aplinką.

Ar jums reikalinga paprasta atbulinės eigos kamera, ar pilna mobili stebėjimo kamerų sistema – mes galime padėti. „Brigade“ monitoriai gali būti naudojami tiek su viena, tiek su keliomis kameromis bei automatinio paleidimo mechanizmais ir tinka naudoti bet kokioje pramonės srityje, nepriklausomai nuo prijungtų kamerų skaičiaus.

„Brigade“ LCD monitoriai yra įvairių dydžių – nuo kompaktiškų 5 colių įstrižainės ekranų, tinkamų mažesnėms komercinėms transporto priemonėms ar esant ribotai kabinos erdvei, iki 10,5 colių įstrižainės ekranų, tinkamų didesnėms, sunkiasvorėms mašinoms, kur nuolat reikia stebėti keletą zonų.

Brigade“ monitorių modelių charakteristikos:

  • 5”/7”/10.4” įstrižainės ekranai
  • Į prietaisų skydelį įmontuotas 6.5” dvigubo dydžio (angl. double-DIN) modelis
  • Vaizdo stebėjimo parinktys – vienas, du, trys ar keturi vaizdai arba „vaizdas vaizde“
  • Atsparumas vandeniui
  • Garsas
  • Atstumo žymos ekrane
  • Mygtukai, apsaugantys nuo neteisėtų pakeitimų
  • Patvirtinta pagal R46
  • Sertifikuota pagal ISO 13766:2006
  • Automatiškai perjungiamos PAL ir NTSC sistemos
  • Suderinamos su „Brigade“ mobiliais skaitmeniniais vaizdo registratoriais

Adaptavimo laidai

Platus ilginamųjų ir adaptavimo laidų asortimentas, tinkamas bet kokiai stebėjimo kamerų sistemai. Jei norite pridėti papildomų kamerų, apimti visą transporto priemonės ilgį ar stebėti vilkiką ir priekabą kartu, „Brigade“ suras jums tinkamą sprendimą.

„Brigade“ adaptavimo laidų asortimentas leidžia lengvai pritaikyti kameras prie esamų kabinos monitorių įvairių modelių transporto priemonėse, pavyzdžiui, DAF, „Volvo“, „Scania“, MAN, „Fendt“, „Iveco“ ir kt.

Belaidė sistema

Didelėje transporto priemonėje ar įrenginyje įrengti galinio vaizdo kameros sistemą gali būti nepatogu ir užimti daug laiko dėl daugybės laidų. Naujoje „Brigade“ belaidėje sistemoje nėra laidų pertekliaus, todėl sutaupoma iki dviejų valandų įrengimo laiko ir nereikia papildomo jungiamojo kabelio.

Nauja skaitmeninė belaidė technologija vaizdą perduoda praktiškai iškart (per mažiau nei 200 milisekundžių nuo kameros iki monitoriaus) be trukdžių dėl kitų elektros įrenginių, esančių transporto priemonėje ar įrenginyje. Kameros vaizdas į monitorių perduodamas per siųstuvą ir imtuvą patikimu belaidžiu ryšiu. Sistema taip pat leidžia lengvai „suporuoti“ įrenginius, todėl imtuvą galima susieti su skirtingais siųstuvais, įrengtais skirtingose priekabose.
Privalumai

  • Nereikia papildomų jungiamųjų kabelių
  • Smarkiai sutrumpina įrengimo laiką
  • Leidžia keisti priekabas

Atlikti darbai

Norite sužinoti daugiau? Rašykite mums čia