„Backsense®“ radaras

Kam reikalingas „Backsense®“?

Tam tikrose pramonės šakose, pavyzdžiui, kasyboje, karjerų eksploatavime ir statyboje, naudojamos mašinos ir įrenginiai, kurie patys savaime sukelia pavojų, jei nėra saugiai valdomi. Tokių mašinų aklosios zonos paprastai būna daug didesnės, ir ne tik gale bei šonuose, bet ir priekyje, ypač jei mašinisto vieta yra aukštai iškelta. Mašinos važiuoja nelygiu žemės paviršiumi, jas stipriau veikia oro sąlygos, o dulkės ir tamsa dar labiau apsunkina matomumą.

Žemės darbų įrenginių standartu ISO 5006 siekiama spręsti aklųjų zonų aplink transporto priemones problemą. Standartas nustato, kad siekiant užtikrinti tinkamą, veiksmingą ir saugų darbą, mašinistui turi būti sudarytos sąlygos „pastebėti stovintį žmogų (apie 1,5 m ūgio) už 1 m nuo mašinos perimetro.“ Stebėjimo kamerų sistemos suteikia tokią galimybę, tačiau sudėtingomis sąlygomis būtini įvairūs papildomi prietaisai, teikiantys vaizdinius ir garsinius įspėjimus mašinistui.

„Backsense®“ radaras

„Backsense®“ didelio galingumo radarų sistemos yra skirtos aptikti aklosiose zonose esančius žmones ir objektus, todėl žymiai sumažėja nelaimingų atsitikimų skaičius. Radarai aptinka nejudančius bei judančius objektus ir teikia vairuotojui kabinoje vaizdinius ir garsinius įspėjimus, t. y., įspėja vairuotoją, kuris negali vienu metu sutelkti dėmesio į visas pavojingas zonas. „Backsense®“ kliūties aptikimo jutikliai efektyviai veikia sunkiomis sąlygomis ir esant prastam matomumui dėl tamsos, dūmų ar rūko.

Siūlomi įvairūs „Backsense®“ radarų modeliai – su fiksuota aptikimo zona ir pilnai programuojami, kuriuose galima nustatyti pageidaujamą aptikimo zoną ir kalibruoti taip, kad radaras nereaguotų į fiksuotus objektus ar technikos korpusą.

Funkcijos ir privalumai

„Backsense®“ radaras naudoja dažniu moduliuotos nepertraukiamos bangos (FMCW) technologiją, perduodamas nuolat kintančio radaro dažnio signalą su unikalia kiekvienos bangos laiko žyma. Sugrįžusios bangos laikas susiejamas su laiko žyma nenutraukiant bangų perdavimo. Ši technologija leidžia tiksliau nustatyti objektų buvimo vietą nei kiti radarai, naudojantys impulsinio radaro technologiją, kuri išsiunčia bangų srautą, o tada laukia jų grįžtant.

Siūlomi trys nustatyto stebėjimo pločio ir ilgio „Backsense®“ modeliai ir vienas pilnai programuojamas modelis, leidžiantis visiškai kontroliuoti radaro spindulį ir aptikimo zoną. Spindulio plotį ir ilgį galima nustatyti tokį pat, kaip transporto priemonės plotis arba platesnį (nuo 2 iki 10 m (6,5–33 pėdų) pločio ir nuo 3 iki 30 m (10–98 pėdų) ilgio), o reguliuojamas aptikimo zonas galima kalibruoti taip, kad radaras nereaguotų į fiksuotus objektus ar įrenginio korpusą.

  • Unikalus „Brigade“ produktas
  • Dažniu moduliuotos nepertraukiamos bangos radaro technologija
  • Kontroliuojamas spindulys, sumažinantis klaidingų įspėjimų skaičių
  • Puikus artėjančių objektų aptikimas
  • 5 pakopų garsiniai ir lengvai suprantami vaizdiniai įspėjimai
  • Tinka naudoti ir kelių, ir kitoms transporto priemonėms
  • Didelio galingumo – tinka naudoti atšiauriomis oro sąlygomis ir esant sudėtingam reljefui
  • Atitinka visus sveikatos ir saugos reikalavimus
  • Atsparus drėgmei, dulkėms, vibracijai, karščiui, šalčiui, UV spinduliams, sniegui, ledui, stipriam vėjui, vandeniui ir purvui

„Backsense®“ radarų sistema

„Brigade“ „Backsense®“ radarų sistema leidžia sujungti iki 8 radarų, apimančių visas akląsias zonas aplink mašiną.

Technikos gamintojams ir profesionaliai rinkai skirta „Backsense®“ radarų sistema leidžia sujungti iki 8 jutiklių, taip apimant dideles ir sudėtingas akląsias zonas aplink transporto priemonę ar mašiną.

Informacija teikiama CAN formatu, kuris gali būti pritaikytas pateikti duomenis transporto priemonės valdymo skydeliuose ar ekranuose arba valdyti tam tikras įrenginio funkcijas.

Kiekvienam prijungtam jutikliui suteikiamas unikalus ID kodas ir kiekvienas jutiklis gali būti atskirai programuojamas. Iki 30 m ilgio ir 10 m pločio siekiančios aptikimo zonos leidžia sukurti lanksčią sistemą, atitinkančią naudotojo reikalavimus.

  • Prijungimas prie transporto priemonės CAN tinklo per CAN sąsają
  • Didžiausia kiekvieno jutiklio aptikimo zona: 30 m ilgio ir 10 m pločio.
  • Aptikti objektai apdorojami ir filtruojami, siekiant išvengti klaidingų įspėjimų.
  • Atskiri CAN pranešimai ir ID kiekvienam aptiktam objektui (viename jutiklyje iki 8 įspėjimų apie objektus).

Atlikti darbai

Norite sužinoti daugiau? Rašykite mums čia